Pes 2013 BombPatch V6 Yaması İndir

Pro Evolution Soccer 2013 oyunu için hazırlanan BombPatch V6 yamasını aşağıdaki linkten indirebilirsiniz.






Peki BomPatch Neden Gerekli?

BombPatch yamasının V6 sürümü bir sonraki haberimizde paylaşacağımız transfer yamasını oyununuza kurmanız için
gerekli bir yamadır.




BombPatch V6 İndir


29 Yorumlar

  1. bu yamayı kurmak için alt sürümlerini kurmaya gerek var mı ?

    YanıtlayınSil
  2. oyun sürekli durduruluyor pesjp.dll hatası veriyor

    YanıtlayınSil
  3. Yanıtlar
    1. İndir butonuna tıklayın > ilk çıkan ekrandan iptal'e tıklayın > Linke Git Adım 1/2'ye tıklayın > açılan sekmeyi kapatın > Skip Ad'e tıklayın

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Linkte bi sıkıntı yok lütfen tekrar deneyiniz..

      Sil
  5. Bir şey eksik gibi görünüyor… diye yazı çıkıyor linkte

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, Link yenilenmiştir! İyi eğlenceler...

      Sil
  6. hocam bunun boyutu nedir? indiriyor ama boyutunu yazmıyor bende bekliyorum hala.
    6,4 GB oldu hala indiriyor. zaten oyun 5,77 GB

    YanıtlayınSil
  7. HOCAM PES YÜKLÜ OLMASI LAZIM DEMİ

    YanıtlayınSil
  8. Merhaba yükledim diğer attığınız transfer yamasınıda yükledim.yamadan öncede oynuyordum sorun yoktu.şimdi videokart 128 hatası veriyor yoksaydığımda oyunu açıyor ama bir süre sonra oyundan atıyor ne yapabilirim

    YanıtlayınSil
  9. başkan olmuyo inmiyo neden böyle bir sayfa bulunamadı diyor ?

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Link test edilmiştir her hangi bir probleme rastlanmamıştır. Lütfen tekrar deneyiniz iyi eğlenceler...

      Sil
  10. kardeş link tıklıyprum google ana makineye erişim reddedildi diyor inmiyor yeni bir link koyarmısın

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Link test edildi. herhangi bir problem yok! internet bağlantınızı kontrol edip tekrar deneyiniz

      Sil
  11. Selamın aleyküm ben indirdim kurdum fakat mod seçici klosörü boş gözüküyo modlar klasörüde aynı o şekilde ama transfer yaması stad yaması forma yaması ve sayre hepsi aktif çalışıyo neden böyle bişey olmuş olabilir birde takımların şarkılar yok oyun içinde ama GDB klasörünün içinde mevcut bu takım şarkılarını nasıl aktif ederim yardımcı olursanız çok sevinirim teşekkürler

    YanıtlayınSil
  12. abi ne zaman bitecek ya 5.4 gb oldu kac da bitiyor bilgisi olan var mı

    YanıtlayınSil
  13. seıam kurulumu izah edicek biri varmi,,
    ,,,:

    YanıtlayınSil
  14. ya kardesim inmiyo baska baska yerlere gidio sinir ediyo
    link fdalan at kuralim sunu

    YanıtlayınSil
  15. Bu surumde barcelona falan hibi takimlaroda guncelledinizmi? Birde mid falan gerekiyormu yoksa direk kurucakmiyim

    YanıtlayınSil

Yorum Gönderme

Daha yeni Daha eski